Monday, January 17, 2011

kisah zaman muda2 dulu...

Assalamualaikum semua..!

x der aper pun nak story.. just nak ongsi cerita waktu zaman skul teknik lu...
aku skul teknik car-junk. x la popular cam skul2 len..

tapi teknik bnyk meningalkan 1001 kenangan dalam hidupku..

1st time aku jumpa kawan2 dari 1 malaysia.. hehe.. dari Kelanta, Johor, Melaka, n Merata la...best la katanya...

                                                        perdagangan Usaha..




kelas ni best sngt.. n macam2 ragam...
kalau nak citer susah.. 3 hari 3 malam x abes ctr..



pas2 kat teknik aku ada 1 cikgu nie nama die 'mama jun'.. nak kata garang x gak, nak kata lawak leh la..
tapi bla lelaki jumpa die mst lari.. 2 kalau dak2 nakal la.. coz cubitan cikgu nie leh buat 'maut' bak kata 'mereka' la.. aku pon pnh kna coz kelas bising sngt.. hehe... tapi yg best nyer mama jun nie kalau bab2 nasihat ttg perempun cam ustazah la.. best..! love mama "jun"

k la kawan2.. teknik car-junk dah meningal kan aku ngn macam2 pengalaman yg manis dan  pahit.. hope kenanagan 2 aku x lupa smpai bila2.. rndu teknik car-junk n all my frend.!!!

No comments:

Post a Comment